18 februarie 2016

Aparitie misterioasa: Ar putea fi acesta un OZN care pluteste peste Derby?







Ernest Redfern a facut aceasta fotografie in Allestree - Ar putea fi acesta un OZN?

Ernest Redfern in varsta de 85 de ani a facut aceasta fotografie recent in gradina lui din spatele casei, in Allestree, Derby, Marea Britanie, in timp ce incerca sa imortalizeze curcubeul, starnind o mare agitatie printre fanii de paranormal.
Ernest a declarat ca nu a vazut obiectul misterios pana cand nu a vazut poza pe calculator.

''Am pus-o initial pe Facebook, oamenii au comentat si am fost, de asemenea, contactat de investigatori OZN'', povesteste Ernest.

''Dar am vazut fotografia facuta printr-o fereastra in oras, care a aparut in The Telegraph si asa m-am gandit sa trimit si poza mea.''

''Poza mea nu a fost facuta printr-o ferestra, ci afara in gradina din spatele casei.''

Imaginea arata un curcubeu peste Allestree, cu o lumina alba ciudata pe cer in centrul imaginii.

''Cred ca acesta este unul din acele lucruri inexplicabile, ar putea fi o pasare, poate? Pare atat de ciudat'', a spus Ernest.

Fotografie realizata de Dave Strong din camera de hotel.

The Telegraph a prezentat o imagine realizata de Dave Strong in luna ianuarie, facuta din hotelul Hampton Hilton. Dave a considerat ca aparitia luminoasa din fotografie este doar o reflectare a luminii din camera.
De data aceasta, fotografia lui Redfern nu a fost facuta prin geam - Deci ar putea fi vorba despre o aparitie OZN? Voi ce credeti?







Sursa: http://www.derbytelegraph.co.uk/