3 martie 2016

Aparitie OZN in Iasi, Romania - Cazul Mufon 74949






Aparitie OZN in Iasi. (Sursa: MUFON)

Cazul MUFON 74949

Data aparitiei: 25 februarie 2016

Declaratie martor ocular:

''Eram cu prietenul meu la Palas Mall din Iasi Romania si faceam fotografii de noapte din Palas Mall folosind telefonul meu mobil Samsung S4. Mi s-a parut ca vad un obiect stralucitor care se deplasa in zig-zag pe ecranul de la aparatul meu de fotografiat, asa ca m-am decis sa fac mai multe fotografii cu aceleasi locuri. M-am gandit ca ar putea fi un OZN. Se misca in zig-zag pe ecranul aparatului foto cu viteza mare si deodata a disparut. Nu sunt sigur ca ce-am vazut a fost real. Nu stiu. Tot ce stiam era in putinele fotografii facute in aceeasi directie a cerului, dintre care doar una dintre fotografii avea un disc albastru cu lumina alba deasupra cladirii.''


Obiect luminos deasupra Palas Mall din Iasi.








Un comentariu:

  1. Prietenii mei, dacă doriți să vedeți pace pe Pământ și de-a lungul Cosmosului, vă rugăm să semneze petiția Păcii Universale. Aici e link-ul:

    http://petitions.moveon.org/sign/the-universal-peace-petition?source=c.em.cp&r_by=10024033

    Prin semnarea va fi, de asemenea, promovarea de contacte reciproc avantajoase între umanitate și civilizații extraterestre.

    După ce ați semnat va rugam sa prietenii și familia să facă la fel. Dacă vom sta împreună putem schimba cursul viitor al istoriei umane.

    Suntem un om de familie - și suntem pentru Pace.

    RăspundețiȘtergere