15 februarie 2017

Lumini misterioase filmate pe cer peste Hengrove, Marea Britanie







Mai multe lumini portocalii au fost filmate zburand cu viteza mare peste case in Hengrove, Marea Britanie.

Martorul ocular a povestit ca a vazut luminile pe la sase sau sapte seara si a luat repede telefonul sa inregistreze evenimentul. ''M-am uitat pe cer si am vazut mai multe lumini portocalii care se deplasau destul de rapid pe cer'', a declarat Kelly Maynard, care a distribuit filmul pe o pagina de Facebook numita ''The Universe''.

''Cineva mi-a spus pe Facebook ca au fost lanterne, dar apoi cand a vazut filmul a spus ca nu stie ce a fost. N-am mai vazut asa ceva. Nu-mi vine sa cred. N-am nici o explicatie, asa ca trebuie sa fie ceva misterios.''

Videoclipul prezinta trei lumini portocalii care se deplaseaza pe cer, dar Kelly a spus ca a vazut 15 obiecte neidentificate pe cer, inainte sa filmeze cu camera luminile misterioase. Inregistrarea a fost facuta in luna ianuarie 2017.