29 octombrie 2017

O minge imensa stralucitoare a luminat cerul in Siberia






Foto: Alexey Yaklovev
Locuitorii din Siberia au fost uimiti de un spectacol unic in seara zilei de 26 octombrie: o minge uriasa care se ridica pe cer. Ce-a fost asta? Un OZN? Un portal catre o alta dimensiune?

''Am iesit sa fumez o tigara si am crezut ca este sfarsitul lumii'', a spus Vasiliy Zubkov, potrivit Siberian Times.

Site-ul a publicat fotografii spectaculoase facute de Serghei Anisimov, un fotograf din orasul Salekhard.

Foto: Serghei Anisimov.

Foto: Serghei Anisimov.
''La inceput am fost surprins pentru cateva minute, fara sa inteleg ce se intampla'', a declarat Anisimov pentru Times. ''Mingea stralucitoare s-a ridicat din spatele copacilor si s-a miscat in directia mea'', a explicat el. ''Primul meu gand a fost ca e un reflector foarte puternic, dar viteza acesteia m-a facut sa-mi schimb parerea.'' 

Fotograful a explicat ca obiectul ciudat s-a transformat apoi intr-un arc si s-a disipat incet. Cand s-a intors acasa a auzit cativa copii vorbind despre ''extraterestri'' si despre ''portalul catre o alta dimensiune''.

Un alt fotograf, Alexey Yakovlev, a avut, de asemenea, sansa de a surprinde aparitia uimitoare din orasul Strezhevoi, situat la 840 km spre sud, in regiunea Tomsk.

Acesta a fost uimit de stralucirea ciudatei aparitii de pe cer. ''Dar, treptat, mingea a inceput sa se mareasca, a devenit clar ca nu este o stralucire...si a devenit infricosator...'', a spus el.

Unii experti locali sugereaza ca fenomenul ar fi fost cauzat de ''luminile nordice'', in timp ce altii sunt de parere ca a fost un test rusesc cu rachete.




            
            








Sursa: http://siberiantimes.com/