3 octombrie 2014

Doua OZN-uri stralucitoare in Kernersville, North Carolina - 29 sepembrie 2014









Martorul ocular a declarat: ''Mergeam la lucru si am observat aceasta lumina extrem de stralucitoare pe cer. Mi s-a parut ciudat cat era de luminoasa si modul in care aceasta a ramas in acelasi loc, indiferent unde eram. Nu am observat nimic in acel moment, deoarece eu tineam telefonul si nu ma uitam la el. Am vazut totul acasa, mai tarziu, in acea noapte, cand am urmarit filmul mai atent. La inceput tot ce am observat a fost ''o stea cazatoare'', dar la o examinare mai atenta am observat doua obiecte argintii care ieseau din nori. Unul dintre obiecte a iesit din partea de sus a norului si a facut o schimbare ciudata de directie, miscandu-se in diagonala de la dreapta la stanga foarte repede. Un alt obiect argintiu a iesit dintr-un nor mai mic si nu pot spune cu adevarat unde s-a dus.''

           






Sursa: Mister Enigma