8 martie 2013

OZN peste Otopeni, Romania 1 ianuarie 2013


-->


,,Imaginile au fost luate dupa miezul noptii 2012-2013, in timp ce ma uitam la focuri de artificii de Revelion'', povesteste Eugen C., care a postat filmul pe YouTube.,, Mi-am luat smartphone-ul si am inceput sa inregistrez niste lumini ciudate rosii si galbene, venind de la est, fara zgomot sau lumini intermitente. Sunt foarte familiarizat cu luminile avioanelor si elicopterelor, intrucat locuiesc in apropierea Aeroportului Otopeni. Aceste lumini ciudate nu par a fi de la avioane sau elicoptere. Pareau ca urmaresc focurile de artificii. Durata totala a filmului este de aproximativ 11 minute, dar am selectat partea cea mai spectaculoasa a acesteia. Am numarat un total de aproximativ 10 obiecte misterioase''.





Sursa: youtube.com