18 septembrie 2014

Flota de OZN-uri ascunsa in nori in Normandia, septembrie 2014!








Un procent mare din OZN-urile raportate si inregistrate sunt sfere albe. Uneori acestea sunt solide, dar de cele mai multe ori apar ca o lumina stralucitoare. Acestea se ascund, ies sau intra in nori periodic.

Declaratiile martorilor oculari: ''Eram pe iacht cu un prieten. Navigam impreuna, bucurandu-ne de frumosul cer albastru al Normandiei. Ma uitam la o dara imensa si la niste nori frumosi, in timp ce ma bronzam, cand mi-a fost distrasa atentia de altceva. Nu m-am uitat pe cer cateva minute. Cand m-am uitat pe cer din nou, am observat niste puncte ciudate mici luminoase aproape de dara imensa. Ca de obicei, aveam iPhon-ul in buzunar. Asa ca l-am luat imediat si am inregistrat cat am putut. Dupa ce am verificat pe ecranul calculatorului meu, am numarat sapte obiecte albe care ieseau din dara si, de asemenea, disparand in spatele ei. Se pare ca sfera mare este nava mama care conduce flota.''