3 martie 2016

Aparitie OZN in Iasi, Romania - Cazul Mufon 74949






Aparitie OZN in Iasi. (Sursa: MUFON)

Cazul MUFON 74949

Data aparitiei: 25 februarie 2016

Declaratie martor ocular:

''Eram cu prietenul meu la Palas Mall din Iasi Romania si faceam fotografii de noapte din Palas Mall folosind telefonul meu mobil Samsung S4. Mi s-a parut ca vad un obiect stralucitor care se deplasa in zig-zag pe ecranul de la aparatul meu de fotografiat, asa ca m-am decis sa fac mai multe fotografii cu aceleasi locuri. M-am gandit ca ar putea fi un OZN. Se misca in zig-zag pe ecranul aparatului foto cu viteza mare si deodata a disparut. Nu sunt sigur ca ce-am vazut a fost real. Nu stiu. Tot ce stiam era in putinele fotografii facute in aceeasi directie a cerului, dintre care doar una dintre fotografii avea un disc albastru cu lumina alba deasupra cladirii.''


Obiect luminos deasupra Palas Mall din Iasi.