8 decembrie 2012

O lumina stralucitoare si o bubuitura puternica au zguduit Narragansett Bay 2012

-->



In timp ce autoritatile inca nu cunosc sursa, locuitorii povestesc ca au auzit o explozie mare venind din  Narragansett Bay, luni noapte.



Rapoarte despre bubuitura necunoscuta au tinut echipajele ocupate atat in Barrington cat si in Warwick, dupa ce locuitorii au raportat ca au auzit zgomote ciudate in jurul orei 11:30 p.m.

,,Am fost jos, in subsolul meu,  am ferestre mici, si am putut sa vad un flash de lumina si a fost practic cea mai mare explozie pe care am auzit-o in viata mea'', a adeclarat Mark Etheridge, un martor ocular care locuieste in apropiere de  Narragansett Bay in Barrington.

,,S-au zguduit geamurile si vecinii mei au fost de asemenea alertati. Singura modalitate de a descrie zgomotul ar fi ca un ,,boom'' care suna oarecum ca o explozie'', a declarat un martor ocular.

,,Am crezut ca a fost cel mai puternic tunet din lume... zgomotul a fost infricosator'', a scris Patti Cicerone pe pagina de Facebook a WPRI.com.

Mai multe departamente de politie locale si pompieri au investigat si chiar au trimis si barci in golf. Dar, nu au gasit nimic.

,,Am auzit o lovitura puternica, dar acest lucru s-a auzit de zece ori. S-a zguduit toata casa'', a adaugat Etheridge.

,,M-am gandit ,,Oh, Doamne, trebuie sa fi fost o explozie de gaz, si casa cuiva a explodat'', a declarat Mary McKenna. ,,Cu asta semana sunetul''.

Potrivit anchetatorilor, sursa zgomotului ramane un mister.






Sursa : silentobserver68.blogspot.ro