8 februarie 2015

Un obiect bizar in forma de disc a fost descoperit in Siberia






Bizarul obiect in forma de farfurie zburatoare a fost gasit ingropat la 40 de metri sub pamant de catre mineri, in timpul lucrarilor de excavare in bazinul Kuznetsk, Siberia.



Foto: mirror.co.uk


Arheologii au fost chemati sa examineze ''ambarcatiunea'' despre care minerii cred ca ca este un obiect artificial si pe care ei il considera un ''mister''.
Cu toate acestea, astronomii amatori sunt convinsi ca acesta a cazut din spatiu.

Foto: mirror.co.uk






Obiectul este aproape perfect circular, avand un diametru de aproximativ 1.2 metri.
Boris Glazkov, care a gasit obiectul, a spus: ''Trebuie sa spun ca nu a fost greu de descoperit deoarece era intr-adevar deosebit si mare.''
''Nu am mai vazut niciodata un astfel de obiect, care este evident din alta lume, aici in mijlocul pustietatii. Este un adevarat mister.''

Foto: mirror.co.uk
Colegul sau, Arthur Presnyakov, a declarat: ''Au fost de fapt doua obiecte similare, dar primul s-a spart in timp ce cupa excavatorului l-a scos din pamant.''
''Am fost convinsi ca am vazut ceva, pentru ca s-a rupt in bucati, dar apoi, cand a aparut al doilea ne-am oprit din lucru si l-am scos cu grija din cupa.''

Compania miniera Kuzbassrazrezugol, care detine obiectul, a declarat ca a fost scos din pamant de la o adancime de 40 de metri.
Avand in vedere ca acesta a fost ingropat atat de adanc sub pamant, ar putea fi mai vechi decat oasele de mamut, care au fost descoperite in zona, la o adancime de 25 de metri, potrivit site-ului Mirror.co.uk.