2 ianuarie 2015

Un obiect mare circular a fost fotografiat peste Denver







Cazul 1. Un obiect circular ''camuflat'' si un obiect verzui peste Denver.
Declaratia martorului ocular : ''Sotia mea si cu mine mergeam cu masina pe I-25 de la Denver spre Lone Tree, CO, Statele Unite ale Americii pe 17 noiembrie 2014. Am observat doua obiecte circulare, de mari dimensiuni, la altitudine foarte mare. Pareau sa se miste incet spre est.''

Fotografie originala







''I-am spus sotiei mele sa fotografieze obiectele, dar nu prin parbriz. Ea a folosit iPhone-ul ei 5S ca sa faca mai multe fotografii (6-10), tinand telefonul in afara geamului masinii...''. ''Din pacate ea a sters cele mai multe dintre ele dupa ce am ajuns acasa, deoarece nu le-a considerat fotografii reusite cu cerul (ea a crezut ca vreau poze cu mai multi nori)''.


''O singura poza ramasa nu evidentiaza obiectele portocalii pe care le-am vazut, ci doar un obiect verzui in partea dreapta sus a fotografiei.''

Caz MUFON 62218. Nota editorului: obiectul mare circular ar putea fi un nor lenticular sau un asa-numit OZN-nor, dar ramane o intrebare, daca este un OZN camuflat sau nu.

Cazul 2. Aparitie intamplatoare la fotografierea unui apus de soare in Tucson AZ, Statele Unite ale Americii.
Declaratia martorului ocular: ''Faceam fotografii unui frumos apus de soare in Tucson pe 28 decembrie 2014. Am vazut-o in fotografie dupa ce am facut-o. O fi o racheta sau altceva? Caz MUFON 62221.