21 septembrie 2016

Ancient Aliens S11E07 - Depozitarii cunoasterii










Ancient Aliens S11E07 - The Wisdom Keepers

''Triburile aborigene din Australia sunt unele dintre cele mai vechi culturi... Povestile noastre sunt mai vechi decat Stonehenge-ul din Anglia. Sunt mai vechi cu 20 - 30 de mii de ani fata de piramidele egiptene... Daca privim desenele rupestre Wandjina, acele personaje sunt identice cu extraterestri Gri.
I-am sculptat, i-am evocat prin cantec, le-am dedicat dansuri, i-am pictat, astfel, cand vizitatorii au plecat, noi nu i-am uitat.''

Inca din zorii civilizatiei, omenirea si-a pus originile pe seama zeilor si a altor vizitatori din stele. Sa fie, oare, adevarat?!Chiar ne-au ajutat fiinte extraterestre sa ne scriem istoria? Daca da, ar putea secretele trecutului nostru sa fi fost incredintate depozitarilor cunoasterii din Australia?

Cine au fost? De ce au venit? Ce au lasat in urma? Unde au plecat? Se vor intoarce?