1 octombrie 2016

O minge de foc sau un OZN imens a fost fotografiat deasupra Londrei







Sursa foto: express.co.uk.

Cand Ali Osman a dat la o parte perdelele de la geam pentru a-i arata fiicei sale orizontul de dimineata, el a vazut un OZN imens plutind in nori, in fata lui.

Ali a surprins aceste imagini din Erith, sud-estul Londrei, cu aceasta sfera care seamana cu o minge de foc imensa sau un meteorit in flacari.

Sursa foto: express.co.uk.

''M-am trezit cu fiica mea in jurul orei 6 a.m. Intotdeauna privesc pe fereastra dimineata pentru a-i arata fiicei mele pasarile si am observat acest obiect ciudat pe cer'', povesteste Ali Osman.

''La inceput am crezut ca a fost un avion care lasa o dara in spatele lui, dar mi-am dat seama repede ca nu era vorba de un avion deoarece pur si simplu plutea.''

''Avioanele zburau in apropierea obiectului, dar  obiectul era situat deasupra lor si era stationar.''

''L-am observat timp de aproximativ 20 de minute. M-am gandit ca ar putea fi laboratorul spatial chinezesc [Tiangong-2, care a fost lansat in aceeasi zi], dar lansarea a avut loc la ora 2 p.m. GMT.''

''Personal, nu sunt sigur ce a fost obiectul. Tot ce stiu este ca trebuie sa fi fost un obiect imens asa cum a aparut pe cer.''






Sursa: http://www.express.co.uk/news/uk/713349/UFO-Rogue-satellite-what-was-massive-FIREBALL-over-London