20 octombrie 2016

Obiecte misterioase fotografiate pe cer in Cheltenham, Gloucestershire










O femeie din Cheltenham a fotografiat un nor care avea o forma ciudata, dar mai tarziu, cand s-a uitat indeaproape la aceasta imagine, ea a observat altceva.
In fotografie apar trei obiecte gri, care zboara foarte aproape unul de altul pe cer. Mary Perry, care are doi copii si detine o firma de IT impreuna cu sotul ei, a spus: ''Faceam cateva fotografii cu camera in gradina mea. Apoi, am vazut o formatiune de nori care mi s-a parut interesanta, asa ca am facut o serie de instantanee.''
''Nu le-am vazut cand m-am uitat prima data - obiectele au aparut dupa ce am facut fotografia. Nu stiu ce sunt, arata neobisnuit. Oamenii vorbesc despre drone, dar eu nu stiu prea multe despre ele.''

Ea a postat fotografia pe Facebook in grupul Cheltenham Now, pentru a cere si altora parerea despre natura obiectelor.



Sursa: gloucestershirelive.