26 mai 2014

Un avion de pasageri a fost inconjurat de doua OZN-uri deasupra orasului Sydney









Un fotograf a capturat o pereche de obiecte neidentificate plutind aparent in traiectoria de zbor a unui avion de pasageri Virgin, in timp ce facea poze unor nori uriasi de furtuna adunati deasupra coastei Sydney-ului, Bondi Beach.

Fotograful Dan Toomey considera ca acestea sunt obiecte zburatoare neidentificate sau OZN-uri.

''Cand am facut fotografiile nu am vazut nimic neobisnuit decat o noua furtuna'', a spus el.

''Am incarcat fotografiile cateva minute mai tarziu pe laptopul meu, si am marit si am zis: ''Ce este asta''?''

In cateva fotografii facute de acesta in 2009, se vad doua obiecte, unul in forma de farfurie si altul in forma de trabuc, care zboara de fiecare parte a unui avion Virgin. Chiar daca fotografiile au fost facute in 2009, Toomey a considerat ca este timpul sa le faca publice , mai ales dupa disparitia inexplicabila a avionului Malaysian Airlines.







In urmatoarele cateva zile, Toomey a incercat sa afle mai multe lucruri despre aceste obiecte, dar fara succes.
''Am incercat sa experimentez pentru a determina daca este posibil ca insecte sau pasari sa produca rezultate similare, ceea ce este imposibil, m-am consultat cu alti fotografi'', a spus el.

''Fotografiile sunt autentice si aceste obiecte nu pot fi explicate''.


Sursa:

http://theviralpost.com/virgin-passenger-jet-buzzed-by-two-ufos/