13 iunie 2015

OZN fotografiat peste regiunea Toowoomba din Australia







Un obiect triunghiular a fost reperat intr-o fotografie peste Toowoomba, in Australia.


Cel care a facut fotografia crede ca a capturat ceva inexplicabil in dimineata de 12 iunie 2015, la ora 6:30 in Toowoomba, in statul Queensland din Australia.

Greg Young, angajat la FieldQuip, facea niste fotografii cu rasaritul de soare, cand a observat ceva ciudat in imagini. Apoi a privit pe cer la obiectul respectiv, care in timp ce se deplasa pe cer lasa o dara de culoare albastru inchis in urma lui.

''Totul a fost un pic cam ciudat deoarece cateva momente mai devreme, eu si colaboratorul meu, am vazut niste lumini care straluceau intermitent in partea de est '', a declarat Young.
''Apoi am vazut acest obiect. Eu nu cred in extraterestrii sau ceva de genul asta, dar cu siguranta arata ca ceva din alta lume'', a spus el.




Sursa: itsastrangeworld