12 iunie 2015

Un OZN uimitor a fost reperat peste Paris, Franta, 6 iunie 2015






Un obiect imens a fost reperat zburand pe cerul noptii peste Paris, Franta. Filmarea a fost facuta pe 6 iunie 2015, pe Muntele Valerien, langa Paris, Franta.

Martorul ocular a observat o lumina pe cer in timp ce isi bea ceaiul in gradina lui. Nu i-a dat atentie prea mare, crezand ca este vorba de un satelit. Cand a ajuns mai aproape, si-a dat seama ca zbura chiar deasupra casei lui.

''Un pic mai tarziu am inceput sa inteleg ce a fost intr-adevar. Oricum, cu siguranta nu a fost un satelit. Obiectul parea sa aiba un fel de ''balon'' in jurul lui, ca un scut sau o minge de energie. Am fost total uimit. La inceput, am privit la el ca un nebun, apoi m-am trezit si am fugit sa-mi i-au camera mea, Canon 6D, cu un obiectiv de 50mm F /1.2. Acest obiect nu este o lanterna chinezeasca: comportamentul luminii ne spune in mod clar ca nu este o lanterna. De asemenea, culoarea albastruie sugereaza ca acest obiect este din spatiu, desigur. Va rog sa urmariti filmul in intregime, am comparat o lanterna si acest obiect la sfarsitul acestuia.''