17 decembrie 2012

Flote de OZN-uri in al doilea razboi mondial


-->



Termenul de ,,foo fighter'' a fost folosit de catre pilotii de avioane in al doilea razboi mondial pentru a descrie diverse OZN-uri sau fenomene misterioase aeriene vazute pe cer atat in teatrul de operatii din Europa cat si in cel din Pacific.
Desi termenul ,,foo fighter'' a fost folosit initial de catre Escadronul 415 Night Fighter SUA, pentru a descrie  un anumit tip de OZN, acesta a fost, de asemenea, folosit pentru a descrie orice reperare OZN din acea perioada.
Martorii au presupus de multe ori ca ,,foo-fighters'' au fost arme secrete folosite de inamic, dar acestea au ramas neidentificate post-razboi fiind raportate atat de aliati cat si de fortele Axei.
In cel de-al doilea razboi mondial, experientele pilotilor cu ,,foo fighter'' au fost luate in serios. Relatarile acestor cazuri au fost prezentate oamenilor de stiinta de renume, cum ar fi David Griggs, Alvarez Luis si Robertson HP. Fenomenul nu a fost insa explicat. Cele mai multe dintre informatiile legate de acest subiect nu au fost dezvaluite de catre serviciile secrete militare.
Primele aparitii au avut loc in noiembrie 1944, atunci cand pilotii zburau deasupra Germaniei, pe timp de noapte, ei raportand ca au vazut obiecte rotunde, stralucitoare, care se miscau rapid in urma avioanelor lor.
Obiectele au fost descrise ca fiind diferite de foc, si stralucind in rosu, alb sau portocaliu. Unii piloti le-au descris ca semanand cu luminile pomului de Craciun si pareau ca se joaca cu avioanele facand viraje salbatice inainte sa dispara. Pilotii si personalul navigant al aviatiei au raportat faptul ca obiectele au zburat in formatie cu avionul lor, dar nu au afisat un comportament ostil.
Fenomenul a fost atat de raspandit incat luminile au primit un nume - in teatrul european de operatii au fost deseori numite ,,kraut fireballs'', dar cele mai multe au fost numite ,,foo-fighters''. Militarii au luat in serios aparitiile, suspectand ca acestea ar fi arme secrete germane, dar ancheta ulterioara a relevat faptul ca pilotii germani si japonezi au raportat aparitii similare.
,,Foo Fighters'' au fost raportate in toata lumea.
De exemplu, doi marinari aflati pe puntea unei nave comerciale poloneze care transporta trupe britanice, Pulaski SS, au raportat un ,,glob ciudat stralucind cu o lumina verzuie, avand aproximativ jumatate din marimea unei luni pline, asa cum apare la noi''. Ei au alertat un ofiter britanic, care a urmarit miscarile obiectului impreuna cu ei pentru mai mult de o ora.
Charles R. Bastien de la Air Force a raportat una din primele intalniri cu Foo Fighters in Belgia/Olanda; el le-a descris ca fiind ,,doua lumini zburand cu viteza mare care isi schimba directia rapid''. 
Pilotul de cariera de la US Air Force, Duane Adams, a declarat adeseori ca a fost martorul a doua aparitii a unei lumini stralucitoare care insoteau avioanul sau pentru aproximativ o jumatate de ora, care apoi s-a inaltat rapid la cer. Ambele incidente au avut loc in timpul noptii, amandoua deasupra Pacificului de Sud, si avand ca martori intregul echipaj al avionului. Prima reperare a avut loc la scurt timp dupa sfarsitul celui de-al doilea razboi mondial, in timp ce Adams pilota un bombardier B-25. A doua reperare a avut loc la inceputul anului 1960 cand Adams pilota un KC-135.








beforeitsnews.com